De Nationale Postcode Loterij valt samen met de BankGiro Loterij en VriendenLoterij onder de Holding Goede Doelen Loterijen. Met de drie miljoen deelnemers van deze loterijen is regelmatig (online) contact. Als senior copywriter en contentcoördinator was ik jarenlang verantwoordelijk voor concepten en de tone of voice  van verschillende campagnes. Ik heb DM (direct mail) brieven, scripts voor tv-commercials en abri-teksten geschreven.

Voor de online campagnes maakte ik onder andere actie e-mails, landingspagina’s, salespagina’s, apps en banners. Dit zijn vooral wervende teksten waarbij ik gebruik maakte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van neuromarketing en persuasive copy. Naast commerciële teksten, hield ik mij ook bezig met begrijpelijke communicatie in bevestigingsbrieven, antwoorden op gestelde vragen en serviceberichten. Verder begeleidde en coachte ik campagneleiders bij het schrijven van commerciële online teksten.

Show Me The Money

Actiesite Show Me The Money

Servicebrief BankGiro Loterij

Servicebrief BankGiro Loterij

DM brief BankGiro Loterij

DM brief BankGiro Loterij