Als contentspecialist geef ik advies over online bezoekerservaring (user experience), online (neuro)marketing en conversie. Daarnaast schrijf ik (online) teksten voor diverse grote en kleine organisaties. In mijn portfolio vind je een aantal van deze opdrachten terug.

Momenteel werk ik als senior online communicatieadviseur voor het Ministerie van Infrastructuur & Milieu aan een platform over duurzaamheid. In deze interim-opdracht komen de juiste contentstrategie, online marketing en beïnvloedingstechnieken bij elkaar.

Online copy & redactie

Als allround copywriter schrijf ik over allerlei soorten onderwerpen, online en in inkt. Bijvoorbeeld zakelijke teksten, jaarverslagen, interviews en blogs voor OnlyHuman en Start People of Stichting DOEN. Maar ook de online- en off line DM-campagne voor het initiatief Global Health Membership van PharmAccess en redactionele stukken of hoofdredactie voor Stijlmagazine, TEDxAmsterdamWomen en Vrouwonline.

Social media

Er zijn ontzettend veel ‘social media goeroes’ in Nederland. De een zegt dit, de ander zegt dat. Social media is in de basis niets meer dan een extra kanaal waarmee je je klanten kunt bereiken. Twitter, Facebook, Linkedin, Youtube, Instagram of bloggen: het zijn allemaal deuren die uiteindelijk naar het hart van je klant leiden. Dat koop je niet, maar moet je verdienen.

Workshops & presentaties

Met veel enthousiasme geef ik workshops en presentaties over beïnvloedingstechnieken, vlot & actief schrijven en unieke conversietips die een kijkje in de keuken geven van één van de grootste marketingorganisaties in ons land. Want naast schrijven, praat ik graag over mijn vak.

Nieuwsgierig geworden? Neem dan gerust contact op. Ik vertel je graag meer!